wtorek, 25 lipca 2017

Coraz mniej czasu.




Hej kochani.
Mamy lipiec, a właściwie jego ostatni tydzień. Co ja o tym myślę? Uważam, ze czas zdecydowanie za szybko mija. Dokładnie miesiąc temu leżałam na łóżku i zastanawiałam się jaki outfit wybrać na zakończenie roku, abym czuła się komfortowo, a zarazem był elegancki i stosowny do sytuacji. Tego samego dnia miesiąc później leżę, patrze przez okno i zadaje sobie tylko jedno pytanie : "Gdzie jest lato i czemu tak szybko mija?".
Lato może i jest, ale tylko dlatego, ze przyszedł taki czas 22 czerwca na te porę roku i nic poza tym. Pogoda nie rozpieszcza, a miesiąc minął mi bardzo szybko, za szybko. Może warto trochę dłużej o tym pomyśleć i wykorzystywać każdy dzień na 100%?



Tak właściwie to ile razy mówicie sobie : Pójdę pobiegać, posprzątam w domu, odwiedzę babcie, wyjadę do kogoś na parę dni, spotkam się z przyjaciółka, a tak na prawdę są to puste słowa puszczane na wiatr, które razem z nim uciekają w przeciwnym kierunku i my robimy wszystko, ze już do nas nie wracają, a my znowu przesiedzimy cały dzień w domu i zaczniemy oglądać filmy, obżerać się słodyczami lub będziemy spać. Jednak podczas wieczornych rozmyśleń zadamy sobie pytanie retoryczne : "A mogłam pojechać..". Kto tak miał? Bo mi zdarza się to bardzo często, chyba stałam się zbyt leniwa i nie potrafię z tym walczyć.



 Trzeba zacząć wykorzystywać każdy dzień, ponieważ za każdym razem sobie mówiłam, ze ten tydzień jest dla mnie i tak zleciał mi miesiąc, który przeznaczyłam w głównej mierze dla siebie. Nie skorzystałam z tych wakacji, jak bym chciała. Ale zaraz..masz jeszcze miesiąc i już myślisz o szkole..Tak to już jest i każdy mi przyzna racje. Gdy minie pierwszy miesiąc, sierpień zleci zanim mrugniemy okiem i trzeba będzie wrócić do szarej codzienności. Może chociaż pogoda dopisze.




Pamiętajcie, ze jeśli macie okazje gdzieś wyjść z domu, to zróbcie to i nie siedźcie w domu! Wyjdźcie do ludzi. Podczas szkoły się nasiedzicie przed książkami kochani.





42 komentarze :

  1. Ładnej pogody w te wkacje brakuje mi chyba najbardziej :c
    +Masz cuuudoowne włosy, zazdroszczę :o
    obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Ja jestem zadowolona z wakacji, sporo czasu poświęciłam blogowaniu, byłam na 2 koncertach, spotkałam się z przyjaciółmi, a przede wszystkim odpoczęłam. Leniuchowanie w wakacje nie jest niczym złym, jeżeli w roku szkolnym daliśmy z siebie wszystko :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że moje wakacje trwają do października, choć wakacje takie sobie skoro prace mam na co dzień 😊 Ładne zestawienie 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety już nie mam wakacji, zazdroszczę Ci. Jednak wiem o czym mówisz, mi również szybko mijały.
    Zapraszam na mój kanał:
    https://www.youtube.com/watch?v=iW5iqYMRZWI

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystaj każdy dzień, bo niestety dużo już ich nie pozostało :)
    Pięknej pogody na wakacje życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas zdecydowanie za szybko ucieka. Mimo, że sama staram się wykorzystać każdy dzień z wielkim żalem przerzucam kolejne kartki kalendarze :(

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas ucieka szybko. Mi też ten czas wakacji zleciał strasznie szybko. A tak jak napisałaś pogoda nas za bardzo nie rozpieszczała ;(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. czas ucieka bardzo szybko, ale nie ma się co martwić jeszcze zostało trochę czasu ;* cudownie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rok bardzo, ale to bardzo szybko mi minął, każda chwila ucieka...

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne włosy!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wakacje mijają mi bardzo szybko nawet szybciej niż poprzednie :(

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to tegoroczne wakacje, a dokładniej pogoda to porażka. Ciągle niszczy mi plany. A czas strasznie szybko płynie. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetną masz figurę :D
    Masz zupełną rację, czas mija za szybko :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas mija bardzo szybko. Nawet nie wiem, kiedy minął miesiąc wakacji. Przyznam szczerze, że nie wykorzystałam go w 100% tak, jak planowałam. Jednak z optymizmem oznajmiam, że został jeszcze jeden miesiąc wakacji, a lipiec jeszcze się nie skończył, więc nadal mam czas na zrobienie tego, co zamierzałam, hehe. :D
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, masz przepiękne długie włosy ♥♥
    Niestety ten miesiąc minął zdecydowanie za szybko :(
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. trzeba chwytać chwilę :)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo często podczas czasu wolnego czuję, że go nie wykorzystuje. Zmieniło się to kiedy zaczęłam planować. Wiadomo zdarzą się dni, w których poleżę i pooglądam seriale. Myślę, że i takie są nam potrzebne. Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od początku wakacji cały czas byłam zabiagana i zalatana, ale w tym tygodniu dopadł nie jakiś leń :/
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty jesteś piękna! Masz śliczną, słodką buźkę i cudowne, długie włosy!
    Zdjęcia jak i stylizacja bardzo mi się podobają.
    Oj rzeczywiście czas biegnie nieubłaganie szybko. Też pamiętam, że jeszcze przed chwilą ubierałam eleganckie rzeczy, a teraz? Za miesiąc znowu muszę to zrobić! Pogoda jest straszna. W ogóle nie wakacyjna. A we wrześniu pewnie będzie po 30 stopni...
    Rzeczywiście nie raz zdarzyło mi się tak mówić. Potem często jestem zła, że nie wykorzystałam wakacji w 100%. Jednak z biegiem czasu staram się wykorzystywać je jak najlepiej i nie siedzieć w domu mimo, że pogoda do tego zmusza.
    Powinniśmy czerpać radość z każdego sierpniowego dnia i nie myśleć o tym, że czeka Nas za miesiąc szkoła, bo w ogóle nie wypoczniemy.
    Kochana, na początku masz troszkę literówek. Nie, że się czepiam czy coś, ale no mi się strasznie takie rzeczy wbijają w oczy :D

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że co do pogody to masz rację :) Kiedy trzeba się uczyć słońce wita do okien ;) Zgadzam się z Tobą, że nie powinno się siedzieć w domu. Faktycznie pisząc na telefonie miałam to poprawić i mi umknęło, poprawię za chwilkę. :) Dziękuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń
  20. Swietny look :) Co to za super buciki ? Sa na tyle wygodne ze zakladasz je na goła stopę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty zostały zakupione w H&M, jednak mam założone specjalne skarpetki, które są bardzo wycięte, ale są wygodniejsze od tych do baletek :)

      Usuń
  21. Świetna zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, chciałabym żeby lato trwało dłużej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też lipiec strasznie szybko minął.. :< cudownie wyglądasz!
    + obserwuję
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec, a sierpień zleci jeszcze szybciej kochana:) Dziękuję.

      Usuń
  24. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! #
    Would you like to follow me back, I would be glad. ^^
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny look ;)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuje takze :) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejciu ale pięknie wygladasz, te Twoje włoski cudo:D
    Spodnie są megaaa <3
    Niestety też tak miałam, że mówię zrobię to i tamto, a tak na prawde zero zmian..nadal każdy dzien taki sam .

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie z Bershka, ładnie podkreślają figurę, ale ich materiał jest tak delikatny, że zaczynają się rwać, nie polecam :)

      Usuń
  28. Wakacje to dwa miesiące a co ja mam powiedzieć jak ze swoimi wszystkimi wakacyjnymi planami muszę się zmieścić w dwóch tygodniach, bo mam tylko urlop? :D masz rację, trzeba chwytać każdy dzień, ale to każdy, nawet nie jest wakacyjny :) wyglądasz świetnie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. masz przepiękną urodę!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi też czas bardzo szybko mija i nie jestem z tego powodu zadowolona :( Do tego w te wakacje nie robiłam nic produktywnego, ale z drugiej strony chyba do tego są wakacje, żeby odpoczywać :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja, żeby dobrze wykorzystać wakacje, w koncu ruszyłam z moim blogiem :)
    Świetnie wyglądasz w tych spodniach!

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba wykorzystywać wolny czas, ja momentami mam wrażenie, że jednak tego czasu nie wykorzystuje, ale chwila lenistwa i relaksu też jest potrzebna
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja staram się jak najlepiej wykorzystywać czas wolny, ale wiadomo - równie to wychodzi :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. only the most beautiful shillas wedding dress reviews to rent london are meant for a perfect beauty like you!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, masz mega fotogeniczną twarz!
    Pozdrawiam i zapraszam http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka