poniedziałek, 26 czerwca 2017

Plany na wakacje.



Hej wszystkim.
Stety lub nie przyszły wakacje, ale na pewno każdy z was z tego bardzo się cieszy, ponieważ chyba tak jak ja, wy również jesteście tym bardzo zmęczeni, że codziennie trzeba wstawać o 6 rano, aby chociaż się ubrać i wyjść. Z końcem roku przychodzą różne pomysły do głowy, co będziemy robić podczas tegorocznych wakacji.
Jedna grupa osób woli wypoczynek w domu, spotkania ze znajomymi oraz samotny odpoczynek, drudzy natomiast preferują wyjazdy na różne wycieczki oraz zwiedzanie Polski, czy innych Państw. Osobiście w wakacje nie robię nic szczególnego, ponieważ zawsze stawiam na wypoczynek w spokoju i ciszy. Na tę dwumiesięczną przerwę nie planuję nic konkretnego, ponieważ spontaniczne decyzje są najlepsze.




Co ja chciałabym uczynić w tegoroczne wakacje ?

1. Więcej czasu dla znajomych.
Uważam, że ten punkt powinien być pierwszy, gdyż w roku szkolnym tego czasu na spotkania nie ma szczególnie dużo, ponieważ ciągłe sprawdzanie naszych wiadomości w szkole powala i wracając do domu, o niczym innym, jak tylko położyć się spać. Niestety, jeśli komuś zależy na nauce, ocenach itp. to musi się trochę pomęczyć.


2. Czytanie książek.
Tak. Każdy z moich znajomych i ludzi, którymi się otaczam złapałby się za głowę i nie wiedział co powiedzieć, ponieważ ja oprócz lektur w swoich dłoniach nie trzymam żadnych książek. Jednak postanowiłam to zmienić. A ten okres przerwy uważam za odpowiedni, ponieważ będę miała na to dużo czasu. Jeśli macie jakieś fajne książki, to podawajcie tytuły.


3. Ćwiczenia 5x w tygodniu.
Dbanie o swoje ciało to jedyna czynność, która na prawdę sprawia mi ogromną przyjemność. Kiedy patrzę w lustrze i widzę zmiany, to się uśmiecham i wiem, że teraz będzie tylko lepiej i warto to robić dla lepszych efektów. Jeśli chcecie przeczytać o moich ćwiczeniach to dajcie znać.


4. Zdrowe odżywianie.
Tak, teraz każdy się zastanowi. Ćwiczy i nie je zdrowo? A więc tak, nigdy nie zwracałam uwagi na to co jem, ale też dużo nie tyłam z czego powinnam się cieszyć i tak jest. Jednak chcę coś zmienić, aby czuć się lepiej, poprawić stan oraz koloryt mojej cery i zrobić coś dla zdrowia.


5. Wyjazdy.
Chciałabym trochę pozwiedzać dziwnych miejsc, ponieważ uwielbiam w takich opuszczonych zakątkach robić zdjęcia. Uważam, że wyglądają one oryginalnie oraz ciekawie dla oglądającego. Planuję zwiedzić Polskie miasta, ale okaże się co z tego wyjdzie.

6. Jezioro.
Noce nad jeziorem, zachód słońca i ukochana osoba obok. Ten widok mogłabym przeżywać każdego wieczora oraz dnia. Na moje szczęście fajne jezioro znajduje się niedaleko mnie i często tam się wybieram, niekoniecznie, aby popływać, ponieważ boję się wody, ale poleżeć i opalić się jeszcze bardziej.



7. Zdjęcia.
Ta czynność sprawia mi największa przyjemność. Czuję się wtedy wyjątkowo i nigdy nie mogę się zdecydować, które zdjęcia są najlepsze. Robiąc je staram się wyglądać, jak najlepiej, ponieważ bardzo lubię się malować i wtedy mogę poszaleć. Najlepsza czynność jaką można wymyślić. Zawsze zapominam, o tym co mnie otacza i zamieniam się chociaż na chwilę w modelkę. Bo, która z nas nie chciałaby nią być! 




Nie planuję nic szczególnego. Żadnych dalszych wyjazdów za granicę, czy tez w kraju. Stawiam na stu procentowy odpoczynek, ponieważ w następne wakacje będę już miała 18 lat i chciałabym udać się do pracy. Te są moimi ostatnimi na pełnym luzie i chcę to wykorzystać.




A jakie są Wasze plany na wakacje ?

39 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądasz!c Cudne włosy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie to też jeden z moich planów, a może bardziej postanowień na wakacje. Trzymam kciuki za ćwiczenia i zdrowe odżywianie, ale pamiętaj, żeby w tym zachować umiar. Buziaki i trzymaj się!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ćwiczę już ponad 2 lata i troszkę wprawy oraz wiedzy nabrałam, ale dziękuję za ostrzeżenie. :) Wytrwałości dla Ciebie również.

      Usuń
  3. Mam podobne plany. Również zamierzam porobić dużo zdjęć i przeczytać chociaż jedną książkę. Śliczne zdjęcia!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi książkami to nie wiem, jak wyjdzie w moim przypadku..ciężko się zabrać za to. :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz :)


    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/new-things-from-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie i masz śliczną urodę <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja! Mam nadzieje że cudownie spędzisz te wakacje :D Ja planuje spotkanie ze znajomymi oraz wyjazd na obóz :D
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dopiero w wakacje zaczęłam wstawać o 6, w roku szkolny, zawsze miałam z tym problem. Wstaję tak wcześnie, piję wodę z cytryną, jem maluteńkie śniadanie i już o 7 jestem gotowa na bieganie w parku ;) Widzę, że mamy wiele podobnych planów - zdrowe odżywianie, zdjęcia, aktywność fizyczna, książki - w moim przypadku zaległe lektury, bo klasa maturalna tuż tuż! Życzę odpoczynku i niezapomnianych wakacyjnych przygód! Bardzo zazdroszczę Ci tego pobliskiego jeziora!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, podziwiam, że jesteś w stanie zebrać się tak wcześnie z łózka..ja wstaję co najmniej o 9 :)

      Usuń
  8. Jesteś naprawdę śliczna! :) Ja nie mam konkretnych planów na wakacje, no może oprócz sesji na bloga i drobnych koncertów w okolicy. W każdym razie zaraz po wakacjach wybieram się do pierwszej klasy liceum, co jak myślę, dostarczy mi wystarczająco dużo emocji xD
    Życzę Ci udanych wakacji :D
    Pozdrawiam, Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację. Pierwsza Liceum wywołała u mnie na początku wiele stresu :) Ale z czasem było dobrze.

      Usuń
  9. ale przepiekna jestes! ja jade do Bulgarii i jeszcze gdzies z rodzicami potem ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udanego wypoczynku i pięknej opalenizny. :)

      Usuń
  10. Ćwiczenia i książki to też rzeczy na mojej liście wakacyjnych planów ;)
    Śliczne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne plany. Ja w czasie wakacji chciałabym rozwijać pasje, poczytać trochę książek oraz miło spędzić ten wolny czas. Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje przydadzą się każdemu! Trzeba odpocząć :) Uroczo wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Wyglądasz świetnie. :)
    A co do wakacji, planów jeszcze nie mam, ale wiem, że spędzę je aktywnie. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your hair looks so beautiful, and great pictures! :)
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia kochana, oby wszystkie plany się udały! Jesteś tak przepiękna osoba, nie moge sie napatrzec na ciebie:*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś taka piękna... <3
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że wszystkie podpunkty uda się zrealizować i Twoje wakacje będą niezapomniane! <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Opuszczone miejsca o tak! W Polsce jest wiele dziwnych miejsc, które warto zobaczyć.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne plany na wakacje! <3
    Cudowne zdjęcia! Jesteś prześliczna!

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja może już nie 6, ale dalej będę musiała wstawać do pracy hahah ^ ^
    W moich rękach jednak to, by zrobić coś jeszcze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włooosy! ;)
    Udanych wakacji życzę, oraz realizacji planów :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś taka śliczna..
    +zapraszam do siebie! jeśli się spodoba to może wspólna obserwacja? REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje plany to przede wszystkim kilka wyjazdów
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! <3
    Powodzenia w spełnianiu wakacyjnych postanowień.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałabym udać się do pracy. Te są moimi ostatnimi na pełnym luzie i chcę to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Let us buy sexy dresses minel dress up games make up reviews for big day. So many stunning dresses here. which dress should you choose for party?
    http://www.minel.com.au

    OdpowiedzUsuń
  28. Graduation is a festive occasion - and one with surprisingly few rules when it comes to how you funky jadegownshop long dresses reviews or what you wear. While thinking what great gatsby style jadegownshop bridesmaid dresses reviews you wear.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka