wtorek, 22 sierpnia 2017

#BTS: Codzienny makijaż.



Jestem brzydka, mam krosty, nie mogę zakryć tej cholernej blizny, jak ja się pokażę bez makijażu, zaspałam i się spóźnię, bo muszę się pomalować, zadzwonię do przyjaciółki i odwołam spotkanie, bo nie wyjdę bez makijażu, nie zdążę na autobus, ponieważ wyskoczyły mi krosty i nie mam, jak ich przykryć, nie wyjdę tak do sklepu, wstydzę się swojej twarzy, wszyscy na mnie patrzą, obgadują mnie, mam dosyć siebie(?)

Właśnie te myśli kłębią się w głowie, kiedy jesteśmy w sytuacji, gdy musimy, a nie możemy, bo coś nas blokuje, w tym przypadku brak makijażu. Wiele kobiet, a w tym wieku młodych dziewczyn wstydzi się wyjść bez makijażu zupełnie nie potrzebnie, ponieważ każda z nas jest piękna z blizną, krostą, czy piegami. Naturalne piękno powinno być pokazywane całemu światu, a nie tylko chłopakowi na dobranoc i dzień dobry, bądź rodzicom, czy bliskiej koleżance. Odważmy się stawić czoła oczom innych osób wpatrującym się w nasze, ponieważ oni też mają mankamenty. Nikt nie jest idealny, dopóki nie zaakceptuje siebie samego. 
Hej, ja nazywam się Klaudia i nie wstydzę się pokazać bez makijażu. Tytuł postu może was zmylić, ale nie maluję się na codzień, kiedy mam wyjść do sklepu, czy spotkać się z koleżanką. Makijaż wykonuję tylko wtedy, gdy chcę lepiej wyglądać, mam na to ochotę, czy są to większe wyjścia, kiedy każda z nas chce być piękna.Właśnie dziś przedstawię wam kosmetyki jakich używam oraz pokrótce je opiszę.

Twarz
1.Baza.

Zabezpieczenie twarzy przed wysuszeniem oraz pojawieniem się zmarszczek jest bardzo ważne, dlatego używam bazy Hipoalergicznej z Bell, która niweluje zaczerwienienia i odżywia skórę.





2.Podkład.
Moja twarz nie potrzebuje dużego krycia, ponieważ nie posiadam krost oraz innych niedoskonałości, jedynie mam piegi, ale według mnie są one urocze i lubię jak są widoczne na twarzy. Posiadam dwa podkłady Essence oraz Bell, które bardzo lubię mieszać ze sobą, gdy chcę większe krycie, ale zazwyczaj używam tego z Bell, ponieważ jest lekki i tylko wyrównuje koloryt mojej cery. Lubię go, jednak za tę cenę nie można spodziewać się dużo.



3.Korektor. 
Rozświetlone spojrzenie oraz brak cieni pod oczami to bardzo ważny punkt makijażu, ponieważ wyglądamy na wyspanych nawet po ciężkiej nocy, a nasze spojrzenie jest świeże. Mój ulubieniec to Miss Sporty, który jest dobry na swoją cenę, ale dużych sińców nie zakryje.









4.Puder.
Matowe wykończenie twarzy to jest coś, co uwielbiam. Nie lubię, gdy świeci się ona, jak kula dyskotekowa, dlatego używam sporo pudru, który potem wykańczam Fixerem z Bielendy i twarz wygląda naturalnie i świeżo. Puder z Eveline mam już długo i sprawdza się dobrze, robi to co powinien.





5.Konturowanie.
Ładnie podkreślone kości jarzmowe i uwydatnione kości policzkowe, to coś co kocham. Twarz dzięki rozświetlaczowi i bronzerowi z Kobo wygląda na smuklejszą i chudszą. Oba produkty bardzo lubię i często ich używam. Dają bardzo naturalny efekt.
Brwi
Gęstość oraz grubość  moich brwi zawdzięczam genom. Nigdy nie narzekałam na swoje brwi, tylko długo męczyłam się nad nadaniem ich odpowiedniego kształtu i nadal nie jest on jaki bym chciała. Po pomalowaniu brwi, utrwalam je pudrem, co przy okazji sprawia, że  jaśniejsze. 


1.Kredka.
Do podkreślenia kształtu moich brwi oraz wypełnienia drobnych braków używam mojej ulubionej kredki z mysecret, która jest miękka i fajnie się nią pracuje, ponieważ posiada z drugiej strony szczoteczkę do wyczesania nadmiaru produktu.
Oczy
Zielone duże oczy, które lubię mocno podkreślić cieniem oraz dodać czarną kreskę, ponieważ w takim makijażu oka czuję się najlepiej. Jakie odcienie do takiej tęczówki? Zazwyczaj sięgam po róże, fiolety, brązy oraz różne odcienie wymienionych odcieni, ponieważ jeszcze bardziej podkreślają one moja tęczówkę oka.

1.Paletka.

Kolekcja paletek pochwalić się nie mogę, ponieważ na razie nie są one mi potrzebne, gdyż dużo się nie maluję, ponieważ nie mam tez za bardzo czasu na różne eksperymenty, ale jak tylko coś kupię to wam napiszę. Aktualnie używam właśnie paletki z Makeup Revolution, którą dokładnie opisywałam w poprzednich postach.
2.Eyeliner.

Produkty w pisaku powodują, że najłatwiej jest mi wykonać jaskółkę, ale nie tylko. Od dwóch lat używałam niezmiennie tego samego, który wam pokażę dziś, jednak ostatnio zakupiłam eyeliner z tej samej firmy, tylko w kałamarzu i jest o wiele lepszy. Także polecam Eveline Celebrities, ponieważ ten w pisaku ostatnio przerywa i wysycha szybko.


3.Tusz.

Produkty do rzęs zmieniam, jak skarpetki, ponieważ nie ma takiego tuszu, który pokochałam lub znienawidziłam. Ostatnio zakupiłam słynny tusz z Eveline i bardzo fajnie rozdziela i wydłuża rzęsy, co lubię. Bardzo polecam ten produkt osobom, które nie mogą znaleźć tego idealnego, jak ja.



Usta

Jeśli chodzi o produkty do ust, to nie mam ich wiele, ponieważ lubię naturalny odcień moich i rzadko sięgam po pomadki, jeśli już to matowe, a zazwyczaj są to K'lips w odcieniach Neutral Beauty lub Milky Brown. Uwielbiam ich konsystencję oraz kolory.



 
 
 
 


A wy malujecie się codziennie?:) 




73 komentarze :

  1. lubię tego typu posty mogę się dowiedzieć kilku nowych wskazówek
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny delikatny makijaż :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, ze też miałam taki okres w swoim życiu, ze nie ruszałam się bez tapety, teraz po prostu się tym nie przejmuję i często daje odpocząć skórze
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż, piękny efekt
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Latem staram sie ograniczyc makijaz do minimum ale bardzo lubie sie malowac dlatego tez czesto go nosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, świetne porady, ja też preferuję delikatny makijaż. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Używam tego samego podkładu z Bell. Polecam. U mnie zakrywa wszelkie niedoskonałości. Świetny post, dlatego obserwuję Twój blog. Zapraszam do obserwacji mojego. Będę bardzo wdzięczna, pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Ty śliczna jesteś! Btw lubię takie posty!
    Obserwuję! :*

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tym delikatnym makijażu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, delikatny makijaż :)
    Ja np. nie mam problemu by pokazać się znajomym bez makijażu, trzeba mieć po prostu dystans do siebie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci pasuje taki makijaż, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Bardzo mi się podoba;-)
    w wolnym czasie zajrzyj; justynaax.blogspot.com
    p.s obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty jesteś sliczna jej <3 bardziej zachwycałam sie Twoja urodą <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny Makeup 😊 Maluje się tylko w tedy kiedy wychodzę gdzieś.. dalej 😊 Np. z chłopakiem na randkę, z koleżanką na zakupy lub jak mam latać jak szalona po całym mieście, załatwiając milion spraw 😊 No i oczywiście na uczelnie, ale to w okrojonej wersji 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiadomo, że w makijażu wygląda się o wiele lepiej (twój jest cudny, taki naturalny) ale nie ma co przesadzać. Ja osobiście bardzo często chodzę bez makijażu, a zwłaszcza latem ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny masz kształt brwi <3
    i piękna paltka cieni do powiek !

    Ja niestety maluję się na co dzień, chyba już się od tego uzależniłam, ale wychodzę z założenia, że trzeba być zawsze przygotowanym i ładny, bo nie znasz dnia, ani godziny, kiedy możesz spotkać np w spożywczaku swojego wroga ;) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojacie :D ale masz przepiękne brwii! :D Oderwać oczu nie potarfię! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ty ładna jesteś. Piękne zdjęcia <3 Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na codzień stawiam podobnie jak Ty na delikatny i niewyzywający makijaż, podoba mi się Twoja wersja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz niesamowitego bloga i świetne post!
    Zapraszam także na moj ;)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo jak ty,nie maluje się na codzień,do sklepu czy do wyjścia z koleżankami :D Maluje sie jak chce zrobić efekt wow :D
    Zapraszam na mojego bloga KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny i delikatny makijaż, ja miałam nawet taki dosyć długi okres że nawet do szkoły się nie malowałam, uważam, że naturalnie mam coś w sobie co czyni mnie ładną, być może nie jestem tak idealna jak dziewczyna z instagrama ale lubie siebie i to chyba najwazniejsze
    pracownniaprywatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja maluję się na co dzień, bo lubię samą czynność robienia makijażu, ale nie wstydzę się swojej twarzy bez "tapety" :D
    A Ty jesteś taka śliczna, masz wspaniałe oczy i brwi jak marzenie!
    Pozdrawiam
    http://jullss-blog.blogspot.com/2017/08/starogard-gdanski-koncert-zespou-lemon.html

    OdpowiedzUsuń
  25. ja również używam w codziennym makijażu brązera z Kobo-uwielbiam go!, i paletek z Makeup revolution;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wprost zakochalam sie w twoich brwiach, po prostu C U D O!

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/resibo-nature.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę takich gęstych brwi! Są piękne <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny makijaż ^^ W czasie roku szkolnego maluję się codziennie, aczkolwiek w czasie wakacji stawiam na naturalność :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wykonuję makeup na co dzień, bo uwielbiam. Jestem zakochana w eyelinerze, konturówkach i ogólnej czerni na moich oczach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja maluję się może nie codziennie, ale bardzo często - dla siebie, abym czuła się ze sobą lepiej ponieważ moja twarz ma skłonności do zaczerwienień. A makijażem mogę to zakryć, jednak kiedy nie mam czasu lub po prostu mi się nie chcę to tego nie robię :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobry pomysł z tą notką, jakie masz piękne włosy *.*
    Pozdrawiam :*
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne, aczkolwiek nie na mój krótki czas rano haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam Cię za te kreski!
    Jesteś przepiękna 😍
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealny makijaż. Nie za mocny, nie zakrywa piękna, a je podkreśla ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  35. Maluję się prawie codziennie, ale to ze względu na mój dość mocny trądzik, który nie wygląda za fajnie (cała czerwona twarz,eh) ale jesli jest taka koniecznosc to wychodzę bez makijazu. Ty jestes sliczna, wiec nie potrzebujesz go!
    http://dzejka.blogspot.com/2017/06/hope-is-waking-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie maluję się codziennie, ewentualnie na jakieś ważniejsze wyjścia, ale używam jedynie kredki/eyelinera i tuszu. Sporadycznie jakiejś pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny make-up <3 Ja też się nie wstydzę wychodzić bez makijażu, ale jakoś dziwnie się bez niego czuję. nie maluję się zazwyczaj jak nie wychodzę z domu

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czuje się taka 'niepełna', ponieważ ciuchy wybierze się fajne, zrobi sie włosy, to i na twarzy czegoś brak:) Ale da się przyzwyczaić :)

      Usuń
  38. Ładnie wyszło tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie codzienny mąkę up to kwestia przyzwyczajenia ☺
    Na codzień używam bazy, podkładu, kredki,tuszu i pudru.
    A no i obowiązkowo pomadka to ust ☺
    Od święta,weekendowo,imprezowo dodaję cienie no i szminkę ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Brwi masz naprawdę genialne ♥
    Ja często chodzę bez makijażu- daje swojej skórze odpocząć.
    W dodatku... nikt nie jest doskonały :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja maluję się tylko gdy gdzieś wychodzę. Najczęściej i tak używam tylko podkładu, korektora, kredki do brwi i tuszu. Stawiam na naturalność :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Produkty znam, ale nie używałam nigdy:) pięknie się malujesz i niesamowicie wyglądasz ale to ci będę powtarzać za każdym razem bo jestem fanką twojej urody:)

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś miałam problem, żeby pokazać się bez #makeup. Poważna infekcja oczu, zmusiła mnie do tego i od ok 2 msc raczej się nie maluję. Paradoksalnie jestem za to wdzięczna, bo wyszłam z kompleksu. Jednak to nie zmienia faktu, że uwielbiam się malować. Niesamowicie inspirujący post!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny, delikatny makijaż :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post dear! So nice routine, love it! You look so beautiful, and so cute!
    Great tutorial! Lovely!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  47. Powiem Ci szczerze, że jestem pod wrażeniem. Po pierwsze, twojego myślenia, że powinniśmy zaakceptować siebie bez makijażu. Ale myśli tak zdecydowana większość ludzi. Więc dopiero fakt, że na co dzień nie używasz pełnego makijażu, potwierdza to, że jesteś jedną na milion. Osobiście znam tylko 3 dziewczyny, łącznie ze mną, które się codziennie nie malują. Myślenie pozostałych odzwierciedla pierwszy akapit Twojego wpisu. I ja, podobnie do Ciebie, jestem zdania, że tak nie powinno być. To złe myślenie. A co do twojego tutorialu - dobra robota, kochana! Wszystko świetnie opisane, zdjęcia bardzo estetyczne! Nic dodać, nic ująć ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś nie wychodziłam z domu bez makijażu, ale z wiekiem podejście się do tego zmienia :) Wyglądasz przepięknie i w makijażu i bez. Bardzo lubię linię hipoalergiczną od Belle ale nie korzystam nigdy z bazy pod makijaż, używam zwykłego kremu. U mnie sprawdza się świetnie. Co do brwi to mam podobnie, też mam jest gęste i w miarę mi się podobają, ale muszę je w końcu doprowadzić do takiego kształtu jak bym chciała.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie musisz mieć makijażu bo wyglądasz pięknie i bez niego!
    A naturalny makijaż tylko podkreśla twoją urodę :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny i lekki makijaż ! Idealny na uczelnie, do szkoły :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny pomysł na post:) Ślicznie wyszedł Ci ten makijaż:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny wpis! Piękny, naturalny makijaż ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie naturalne makijaże lubię najbardziej :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląda to czasochłonne... choć w sumie robię podobny, a zajmuje mi o 20 minut. Ja bym ci jeszcze poleciła jakiś krem i tonik przed makijażem, żeby nie zmęczyć' skóry! :)
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem obowiązkowo nakładam wieczorem, który jest bardzo tłusty i do rana spokojnie nadal jest na mojej twarzy :)

      Usuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się z tym że niedoskonałości są piękne. Jednakże zaprzeczać nie należy, że makijaż dodaje nam odwagi. Bardzo ciekawy jest twój makijaż :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. So viele Kleider warten auf Ihre Wahl, wenn Sie eine schöne Frau sein wollen, wählen Sie bitte uns.jadegowns abendmode unna reviews

    OdpowiedzUsuń
  58. Lovely! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń
  59. super! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nice post!thanks you sharing!
    Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, glamchase hire prom dress reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.
    View more dresses, please click http://www.glamchase.co.uk
    For more dresses information, please email at glamchase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny delikatny makijaż~ ;) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba wszędzie widzę to lusterko :D Używam zupełnie innych kosmetyków niż t, ale porównując Tobie wychodzi to o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Thank you for sharing this valuable content.
    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka